Hibabejelentés

Elfelejtheted a bizonytalanságot, amit érzetél, amikor egy ügyet szeretnél elintézni, de nem tudsz velünk személyesen (telefonon) beszélni! 
Cégünk történetének a legnagyobb ügyviteli fejlesztést hajtottuk végre, bevezettünk egy CRM rendszert, melyben a bejelentések nem felejtődhetnek el. A rendszer automatikusan és kitörölhetetlenül fogadja ügyfeleinktől jövő üzenetet.

Amennyiben már Kiemelt (korábban átalánydíjas) Partnereink táborába tartozol, vagy a berendezésed garanciális, hétvégéken vagy ünnepnapokon a hibát szíveskedjél bejelenteni a +3699/523-085 telefonszámon található üzenetrögzítőre is!

Köszönjük, hogy ezzel is segíted, hogy még ügyfélbarátabb, és még hatékonyabb legyen a szolgáltatásunk!

Kérlek, a *-gal jelölt mezőket feltételnül töltsd ki! (Ezek a Kötelezően kitöltendő mezők.)

 

Itt találod az Adatvédelmi Szabályzatunkat: https://gyuratz.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato/



Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar