GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Általános kérdések

Mit tegyél, ha gázszagot érzel?
Először a készülék előtti elzáró csapokat és a gázóra előtti főcsapot zárd el, majd nyisd ki az összes ablakot a szellőztetés miatt!
Nagyon fontos, hogy gyufát gyújtani, nyílt lángot használni ebben az esetben szigorúan tilos!
Az elektromos készülékek állapotán ne változtass, mert ki és bekapcsoláskor elektromos szikra keletkezhet, ami szintén robbanáshoz vezethet. A gázszivárgást okozó hiba kivizsgálása szakember feladata, ezért fontos, hogy mielőbb egyeztessél egy gázszerelővel!

Hol tudsz tőlünk ajánlatot kérni?
Ide kattintva, kérlek töltsd ki az űrlapot, majd az általad megadott elérhetőségek egyikén kollégánk keresni fog a részletek leegyeztetése miatt. 

Ingyenes az ajánlatkérés?
Igen, ingyenes.
Pályázathoz kötődő árajánlatunk is ingyenes, abban az esetben, ha az általunk használt árajánlati formanyomtatványunk megfelelő neked. Ha egyedi kérés merül fel, mint pl: Kincstári jegyzék, árajánlat egyedi formátumban stb, abban az esetben óradíjat számolunk fel.

Ingyenes a helyszíni felmérés?
Igen, ingyenes.

 
Teljeskörű az általunk adott árajánlat?
A mi munkaterületünk esetében igen, azonban pl.: az EPH vizsgálat és bizonylat (jegyzőkönyv) díját, kéményseprői szakvélemény díját stb. nem tartalmazza.

Meddig érvényes árajánlatunk?
3 hónapig.

Milyen gázkészülékekkel foglalkozunk?
Viessmann, Wolf,  Bosch, Buderus, Junkers, Vaillant, SD, Ariston, Radiant, Immergaz

Mindegy milyen márkájú gázkészüléket szeretnék felszereltetni?
Nem, ugyanis csak olyan készüléket szerelünk fel, aminek mi vagyunk a márkaszervíze, így a beüzemelés után mi végezzük a karbantartást és a garanciát is nálunk lehet érvényesíteni.

Milyen klímákkal foglalkozunk?
Alapvetően Gree termékekkel, melyeket ügyfeleink részére kedvező áron tudjuk kínálni és a garanciát is mi vállaljuk.
Daikin, Samsung, Panasonic, Lg stb. márkájú klímákat is felszerelünk, azonban ezeknél a típusoknál a garanciát nem vállaljuk a beüzemelt klímára.

Mikor kell karbantartani a gázkészüléket és a klímát?
A gázkészüléket évente egyszer (az év bármely időszakában elvégezhető).
A klímát szintén évente egyszer, de nagyon fontos, hogy az első beindítás előtt is el kell végezni rajta a karbantartást.

Minden klíma hűt és fűt?
Igen és +8°C-ig a leggazdaságosabb fűtési rendszer.

Hogyan tudod nekünk bejelenteni, ha hibát tapasztalsz?
Kattintsál honlapunkon a Hibabejelentés fülre és kérlek töltsd ki az űrlapot.
Az űrlap beérkezését követően aznap vagy másnap (munkanapon) ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a részletek leegyeztetése miatt.
Ha Kiemelt Partnereink közé tartozol vagy berendezésed garanciális, akkor hétvégén vagy ünnepnapokon a hibát kérlek jelentsd be a +3699523085-s telefonszámon található rögzítőre is, amit ügyeletes kollégánk azonnal megkap és tud veled egyeztetni a további teendőkről.
 
Ha bejelentetted a hibát, miért nem tudunk azonnal kimenni hozzád?
Munkáinkat előre tervezzük, így tudjuk mindig garantálni, hogy az ígért időpontban odaérünk ügyfeleinkhez. Munkánk színvonalának megőrzése érdeképen semmiképpen sem ígérünk teljesíthetetlen időpontokat megrendelőinknek. Természetesen a bejelentett hiba mértékétől függően ügyfélszolgálatunk megpróbálja a legkorábbi időpontot megadni számodra.
Kiemelt Partnereinknek külön idősávot tartunk fenn és ha délig bejelentik nekünk a hibát, akkor még az nap kimegyünk a helyszínre és ha lehetséges azonnal elhárítjuk a problémát.

Miért fordulhat elő az, hogy pl.: hozzád csak 1 hét múlva tudunk kimenni, míg a Kiemelt Partnereinkhez 1 nap alatt?
Kiemelt Partnereink ismérve, hogy előre gondolkodnak és nem bíznak csak a szerencsében, mondhatnám úgy is, hogy ha baleset után kötsz csak cascot, akkor már késő.
Számukra külön idősávot tartunk fenn, mellyel garantáljuk a VIP kiszolgálást.

Irodánk működésével kapcsolatos kérdések

Hol és milyen nyitva tartással működik irodánk?
Minden hétköznap 8:00-15:00 között, Sopronban a Lehár Ferenc utca 57-ben.

Lehet-e bankkártyával fizetni nálunk?
Irodánkban és műszerészeinknél is van lehetőség a bankkártyás fizetésre.

Irodánkban van lehetőség alkatrészek vásárlására?
Nincs.



Kiemelt Partneri Programunkkal kapcsolatos kérdések

Milyen előnyei vannak, ha belépsz a Kiemelt Partneri Programunkba?
1. A gázkészüléked meghibásodásának bejelentését követően prioritást élvezel a többi ügyfelünkhöz képest és az év bármely napján (vasárnap és ünnepnapokon is) kimegyünk a helyszínre és amennyiben lehetséges azonnal „orvosoljuk” a hibát.
2. Kiszállási- és szerelési költséget sem számolunk fel, valamint, ha alkatrészre van szükséged, akkor jutányos áron kínáljuk neked.
3. Évi egy alkalommal ajándékba kitisztítjuk és karbantartjuk gázkészülékedet.
4. Ha elromlik gázkészüléked, akkor telefonhívásodat személyesen vagy rögzítőn keresztül fogadjuk és mindenképpen visszahívunk, ha nem tudunk azonnal beszélni veled.

Milyen fizetési módok közül választhatsz, ha megrendeled a Kiemelet Partneri Programot?
Átutalás és postai csekkes befizetés.

Kiemelt Partnerként tényleg 1 napon belül kimegyünk hozzád hibát elhárítani?
Igen, ha azt délig bejelented nekünk.

 



Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar