Cím: 9400 Sopron, Lehár Ferenc utca 57.
Telefon: +3699/523-085
E-mail: info@gyuratz.hu
Irodánk nyitvatartása: Hétfő - Péntek 8:00-15:00
Ha lemaradtál a múlt heti blogbejegyzésünkről, akkor gyorsan, pár mondatban összefoglalom a lényeget:
HALLOTTAD, hogyha most csatlakozol partnereink közé akkor egy 20.000 Ft értékű ajándékkal is meglepünk?
Mi ez?
Hogy mindig mindent jól hallj, és ne maradj le egyetlen hírünkről, akciónkról sem:
Az első 50 új szerződést kötő ügyfelünknek egy saját töltőállomással rendelkező TWS fülhallgatót adunk ajándékba új Kiemelt Partneri előfizetése mellé, ha 2023. szeptember 1-ig megköti szerződésünket!
Akciónkkal kapcsolatban több kérdést is kaptunk, így most kiemeltem az 5 leggyakoribb kérdést, melyre jöjjenek a válaszok:
1. „Ha megkötöm a szerződést, akkor tényleg az év bármely napján kijönnek megjavítani a gázkazánt, ha bejelentem a hibát?”
Igen, Kiemelt Partnereinknek az év minden napján elérhetőek vagyunk, legyen szó hétvégéről vagy akár ünnepnapról. Ha a hibabejelentés délig megtörténik, akkor még aznap, ha 12 óra után érkezik be a hívás vagy e-mail, akkor másnap már indulunk is ki a helyszínre.
2. „A karbantartást tényleg ajándékba kapom az előfizetés mellé? Van valamilyen rejtett költség esetleg?”
Kiemelt Partnereinknek minden évben egyszer ajándékba adjuk gázkészülékük karbantartását, kitisztítását, ilyenkor sem számolunk fel kiszállási vagy szerelési költséget, ahogy a szerződési időszakunk teljes időtartama alatt sem.
Rejtett költség nincs, azonban a gázkazánok márkánkként és típusonként változnak, így van olyan készülék, melynek karbantartásához úgynevezett karbantartó csomag szükséges.
Ezt azonban a karbantartási időpont egyeztetésekor kolléganőnk előre jelzi, így tudsz vele kalkulálni.
3. „Ha 2023. szeptember 1-ig megkötöm a szerződést, akkor hogyan kapom meg az akcióban meghirdetett ajándék fülhallgatót?”
Az első 50 új szerződött partnerünk ajándék fülhallgatóját szeptemberben fogjuk átadni, miután akciónk lezajlott, melyről e-mailben értesítjük őket.
4. „Hallottam, hogy az előfizetési díj közel megegyezik egy gázkészülék karbantartásának díjával. Ez tényleg így van?”
Egy példával szeretném ezt megmutatni:
5. A szerződés megkötéséhez be kell menni az irodába?
Nem.
Szerződésünk online megköthető. Blogbejegyzésünk végén található űrlap kitöltése után rendszerünk kiküldi szerződéstervezetünket, így nyugodtan, otthon átolvasható.
A szerződés végén gombok segítségével lehet véglegesíteni, megkötni a szerződést.
Leendő ügyfelünk kiválasztja, hogy milyen módon és milyen időszakonként szeretné fizetni majd előfizetési díját és megnyomja a választásához igazodó gombot.
Ezt követően e-mailben küldjük ki díjbekérőnket.
Ha esetleg lenne még kérdésed akciónkkal vagy a szerződéssel kapcsolatban, ne habozz, keress minket bátran a +3699 523-085-ös telefonszámon vagy az info@gyuratz.hu e-mail címre küldjél nekünk üzenetet.
Most pedig jöjjön a NAGY KÉRDÉS!
HOL TUDOD KITÖLTENI AZ ŰRLAPOT?
(A képen látható fülhallgató illusztráció.)
Az űrlap kitöltésével Ön feliratkozik Gyurátz László ( Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy dönt, bármikor leiratkozhat, vagy kérheti az adatai végleges törlését. Az adatkezelő Gyurátz László, magánszemély, aki közvetlen hangulatú, tegező formában ír e-maileket. Itt találja az Adatvédelmi Szabályzatunkat: https://gyuratz.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato