X

Kereső


Elérhetőségek

Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.

Cím: 9400 Sopron, Lehár Ferenc utca 57.
Telefon: +3699/523-085
E-mail: info@gyuratz.hu
Irodánk nyitvatartása: Hétfő - Péntek 8:00-15:00

Munkatársaink Nyitvatartás


Milyen egy ideális vevő?

2020.10.06. 11:48

Múlt heti blogbejegyzésemben a megbízható szakember ismérveit kerestem, azonban most vizsgáljuk meg együtt a másik oldalt!

Milyen az ideális vevő?
Kétségkívül erre mindenki villámgyorsan rávágná a választ:
Az ideális vevő az, aki vásárol és fizet!
Ez igaz, azonban szerintem csak 50%-ban.
Miért?
Mert egy ideális vevő, nem csak attól lesz „ideális”, hogy bejön hozzánk az irodába és megrendeli a legdrágább hőszivattyús rendszer kiépítését. Szerintem nem feltétlenül a nálunk elköltött összeg nagyságától függ, az, hogy valaki ideális-e vagy sem. Ugyanis lehet, hogy most éppen nálunk rendelte meg a kiépítést, de két év múlva már a cégünk nevére sem emlékszik.

Számunkra ideális vevő egy kisnyugdíjas is, aki évek, évtizedek óta bizalmat szavaz nekünk és már szinte „családias hangulatban” minden évben megyünk hozzá gázkazánt tisztítani.

Vagy éppen az az ügyfelünk, akinek évekkel ezelőtt mi építettük ki soproni családi házának felújításakor a gázfűtését és a vízszerelést is, majd minden évben karbantartottunk nála és annyira meg volt elégedve a munkánkkal, hogy később a klímarendszere kiépítését is tőlünk rendelte meg otthonába és még a balatoni nyaralójába is. Igen, ez a bizalom egy magasabb foka már.

De semmiképpen sem szeretném a számunkra "ideális ügyfél" felsorolásból kifelejteni azokat a megrendelőinket, akik a tervezési, igények-lehetőségek megbeszélés szakaszban sokat kérdeznek, vacillálnak. Velük, ha megállapodásra jutunk, akkor már nem változtatnak és a munka befejeztével elégedettek vagyunk mindketten a végeredménnyel. 

Bevalljuk kevésbé szeretjük azokat az ügyfeleket, akik megrendeléskor a következő mondattal illetnek minket: „Maga a mester, csinálja úgy ahogy szokta!” ezzel szabad kezet adnak nekünk, azonban szinte biztos, hogy utólag ők felteszik ezeket a kérdéseket: „Nem lehetett-e volna ezt valahogy másképpen megoldani?" vagy "Ez a cső miért nem került inkább oda?"....
 

Igaz az, hogy egy lelkes facebook követőnk is lehet „ideális vevő”?
Igen, még abban az esetben is, ha közvetlenül eddig nem is dolgoztunk nála. Ugyanis aktívan olvassa posztjainkat, hírleveleinket és esetleg meg is osztja őket, így biztosítva számunkra egyrészt a visszajelzést, hogy érdekes és informáló témákat dolgozunk fel, valamint segítségével eljuthatunk olyan facebook felhasználókhoz is, akik esetleg még nem hallottak rólunk.

Én úgy gondolom, hogy nem lehet pontokba szedni, milyen egy tökéletes vevő.
A nagy betűs MARKETING-ben számos kutatás és statisztika készül arról, milyen módon lehet egy vevőt befolyásolni, hogy „ideálissá” váljon.
Egy ilyen szenzációs tudatalatti marketingfogást szeretnék megosztani veled jövő heti blogbejegyzésemben, remélem akkor is velem tartasz!

Üdvözlettel:
Gyurátz László
Tulajdonos-Ügyvezető




Az űrlap kitöltésével Ön feliratkozik Gyurátz László ( Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy dönt, bármikor leiratkozhat, vagy kérheti az adatai végleges törlését. Az adatkezelő Gyurátz László, magánszemély, aki közvetlen hangulatú, tegező formában ír e-maileket. Itt találja az Adatvédelmi Szabályzatunkat: https://gyuratz.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Milyen egy ideális vevő?

Vissza az előző oldalra!
X

Kereső


Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar