Ceginformáció megbizhatósági tanusitvány

Igaza van nagyanyámnak?

2019. május 13., 17:11

Apai nagyanyám egy 6 elemit végzett parasztasszony volt. 

Írhattam volna azt is, hogy egyszerű parasztasszony, de ez nem lenne igaz, mert egyszerű az nem volt.  Rengeteget olvasott, mindig nyitott szemmel, füllel járt. Tapasztalatait szívesen osztotta meg régimódi ráérős történetmesélős formában.

Ezeknek a meséléseknek elengedhetetlen szereplői voltak a rövid velős közmondások.

Az egyik ebből így szólt: "Annak a kutyának, amelyiknek veszett hírét keltik, annak abba bele kell pusztulnia!" 

Ez a mondás jutott eszembe, amikor elégedettségmérő ügyfélszolgálatunk egyik kifejtős kérdésére az alábbi válasz érkezett:

 "......amikor [szerelőt] kerestem, érdeklődtem hogy kit hívjak, valahogy azt jött le ismerősök véleményéből, hogy Önök drágák és inkább Ausztriában dolgoznak és időpontot is nehéz kérni, és sokára jönnek csak ki. Ezért is indultam el először [......] vonalon [az ott tapasztaltak leírása] Ezért is hívtam fel    végül Önöket ....... a „híresztelésekkel” szemben nagyon pozitív csalódásban volt részem. A kolléganő azonnal mondott időpontot, már másnapra, a kollégára aki kijött csak pozitívumokat tudok mondani, aztán a további alkatrészrendelés és előleg, stb., újra jöttek a kollégák is minden perfekt   volt....Szóval én ezek után csak ajánlani tudom Önöket, sajnálom, hogy ilyen benyomások is vannak Önökről a pozitív vélemények mellett....." 

A mama egy másik közmondása, hogy a "Jó rabbit a hitközség dicsőíti". Ezért nem az volt a célom, hogy egy olyan pozitív véleménnyel kérkedjek, amit akár én is írhattam volna (természetesen nem tettem) hanem az, hogy megkérdezzem, hogy: Szerinted hogyan védhetőek ki a rágalmak? 

Úgy döntöttem, hogy leírom az álláspontomat, amit ha valaki nem hisz járjon utána! 

  1. Az, hogy drágák vagyunk vagy sem az relatív, erre is végzünk felmérést, ami szerint az ügyfeleink 16,58%-a tart bennünket drágábbnak, mint konkurenseinket. Ez alapján úgy érzem, hogy áraink megfelelő szintre vannak "belőve". Tisztába vagyok vele, hogy nem tudunk, - igaz nem is akarunk - versenyezni a kellő tudással, műszerezettséggel, ügyviteli háttérrel nem rendelkező feketén dolgozó "kollégákkal. Nagy a piac, mindenki megtalálja árban és minőségben hozzá passzoló vállalkozót. Ez a dolog nem is zavar.
     
  2. Ami viszont nagyon bosszant, az a vád, hogy többnyire Ausztriában dolgozunk. Ez az állítás annyira messze áll a valóságtól, hogy munkáink 1 %-át sem érik el az ausztriai munkavállalásaink. Kizárólagosan olyan ismerőseinknél (vagy azok ismerőseinél) végzünk munkát Ausztriában, akik nem az árért, hanem a minőségért hívnak bennünket.
     
  3. Cégünk a +3699523085 számon automatikus telefonos ügyfélszolgálattal rendelkezik, mely az év összes napján rögzít és naplóz minden hívást. Munkanapokon 8-15 óra között kolléganőink személyesen fogadnak minden hívást. (túlterheltség esetén, hívásvárakoztatás van, de ha valaki ezzel nem akar élni, akkor üzenetet tud hagyni, amiről az adminisztrátor és az ügyeletes szerelő 5 percen belül üzenetet kap.) Ugyancsak állandóan rendelkezésre áll mindenkinek internetes hibabejelentő oldalunk, valamint a kapcsolatfelvételi űrlapunk minden más esetre, amik a vállalatirányítási rendszerünkbe van "becsatornázva". 
     

Szerinted mit tehetnék még a jobb kiszolgálásod érdekében? Várom a javaslatodat a fent említett elégedettség mérő űrlap kitöltésével, amit ide kattintva tudsz megtenni!  Előre is köszönöm, minden jobbító ötletedet! Türelmetlenül várom javaslatodat! 

A rágalmak ellen, pedig igyekszem megfogadni mama bölcsességét, ami így szól: "Inkább 100 irigy, mint 1 szánakozó!" 

 

Köszönöm, hogy ismét időt szántál a blogbejegyzésem elolvasására!

Üdvözlettel:  
Gyurátz László
Tulajdonos-Ügyvezető
 


Hozzászólások

Még nem szólt hozzá senki!


Hozzászólok


* A kiemelt mezők kitöltése kötelező!











« Vissza az előző oldalra!
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar