Cím: 9400 Sopron, Lehár Ferenc utca 57.
Telefon: +3699/523-085
E-mail: info@gyuratz.hu
Irodánk nyitvatartása: Hétfő - Péntek 8:00-15:00
Apai nagyanyám egy 6 elemit végzett parasztasszony volt.
Írhattam volna azt is, hogy egyszerű parasztasszony, de ez nem lenne igaz, mert egyszerű az nem volt. Rengeteget olvasott, mindig nyitott szemmel, füllel járt. Tapasztalatait szívesen osztotta meg régimódi ráérős történetmesélős formában.
Ezeknek a meséléseknek elengedhetetlen szereplői voltak a rövid velős közmondások.
Az egyik ebből így szólt: "Annak a kutyának, amelyiknek veszett hírét keltik, annak abba bele kell pusztulnia!"
Ez a mondás jutott eszembe, amikor elégedettségmérő ügyfélszolgálatunk egyik kifejtős kérdésére az alábbi válasz érkezett:
"......amikor [szerelőt] kerestem, érdeklődtem hogy kit hívjak, valahogy azt jött le ismerősök véleményéből, hogy Önök drágák és inkább Ausztriában dolgoznak és időpontot is nehéz kérni, és sokára jönnek csak ki. Ezért is indultam el először [......] vonalon [az ott tapasztaltak leírása] Ezért is hívtam fel végül Önöket ....... a „híresztelésekkel” szemben nagyon pozitív csalódásban volt részem. A kolléganő azonnal mondott időpontot, már másnapra, a kollégára aki kijött csak pozitívumokat tudok mondani, aztán a további alkatrészrendelés és előleg, stb., újra jöttek a kollégák is minden perfekt volt....Szóval én ezek után csak ajánlani tudom Önöket, sajnálom, hogy ilyen benyomások is vannak Önökről a pozitív vélemények mellett....."
A mama egy másik közmondása, hogy a "Jó rabbit a hitközség dicsőíti". Ezért nem az volt a célom, hogy egy olyan pozitív véleménnyel kérkedjek, amit akár én is írhattam volna (természetesen nem tettem) hanem az, hogy megkérdezzem, hogy: Szerinted hogyan védhetőek ki a rágalmak?
Úgy döntöttem, hogy leírom az álláspontomat, amit ha valaki nem hisz járjon utána!
Szerinted mit tehetnék még a jobb kiszolgálásod érdekében? Várom a javaslatodat a fent említett elégedettség mérő űrlap kitöltésével, amit ide kattintva tudsz megtenni! Előre is köszönöm, minden jobbító ötletedet! Türelmetlenül várom javaslatodat!
A rágalmak ellen, pedig igyekszem megfogadni mama bölcsességét, ami így szól: "Inkább 100 irigy, mint 1 szánakozó!"
Köszönöm, hogy ismét időt szántál a blogbejegyzésem elolvasására!
Az űrlap kitöltésével Ön feliratkozik Gyurátz László ( Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy dönt, bármikor leiratkozhat, vagy kérheti az adatai végleges törlését. Az adatkezelő Gyurátz László, magánszemély, aki közvetlen hangulatú, tegező formában ír e-maileket. Itt találja az Adatvédelmi Szabályzatunkat: https://gyuratz.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato/