X

Kereső


Elérhetőségek

Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.

Cím: 9400 Sopron, Lehár Ferenc utca 57.
Telefon: +3699/523-085
E-mail: info@gyuratz.hu
Irodánk nyitvatartása: Hétfő - Péntek 8:00-15:00

Munkatársaink Nyitvatartás


Egy igazán személyes beszélgetés...

2022.12.13.

Mindig is kíváncsi voltam, szerettem kísérletezni, érdeklődve figyeltem, hogy miből-mi lesz, hova vetül ki, stb.

Ez a tulajdonságom sok meglepetést okozott nekem (amikben szerencsére több volt a kellemes, mint a rossz)

Mindenképpen előbbihez sorolom H. Andrással történt közel 1 órás beszélgetésemet, amit az általunk kiküldött kérdőív indukált, úgy, hogy András a Vélemény/ötlet rovatba a következő üzenetet írta:  

Naná, hogy érdekelt, naná, hogy hívtam!

Akkor is megtettem volna, ha nem tudom, hogy a gazdasági élet egy nagy öregjével fogok beszélgetni, de tisztába voltam, hogy nem kis megtiszteltetésben van részem, hiszen András maga a történelem. Mind hagyományos, mind gazdasági értelemben! Ő azon kevesek egyike, aki a korlátozott szocialista mozgástérben átvette egy középszerű vállalat irányítását, és olyan terméket állított elő, ami Magyarországon, egyedi volt, és megállta a helyét „nyugaton” is.
Beszélgetésünk során -melynek minden percét élveztem- kitért a minőségbiztosításra, a kollegák kezelésére, a panaszkezelésre, és még sok aprónak látszó, de olyan dologra, ami nélkül nem, vagy csak döcögve megy a munka. A végén átnyergeltünk könnyedebb, már nem (csak) a gazdaságot érintő témákra is, amikben szintén „otthonosan mozgott”.
Miért írom le ezt? Több okom is van rá!

  1. Dicsekvésből, mert nagy megtiszteltetésként éltem meg a diskurzust!
     
  2. Divat „leírni” azokat a már javában nyugdíjas embereket, akik még nem „digitálisan látják” a világot. Ez nagy kár, mert érdemes meghallgatni, őket! Nem kell mindent feltétel nélkül elfogadni, amit mondanak, hiszen a világ megváltozott, de nagyon értékes információkkal gazdagodhatunk tőlük.
     
  3. Biztatásul! Szeretem a régimódi (már-már kiveszőbe lévő) nyugodt egymást hallgató figyelemmel megtisztelő beszélgetéseket. Ha partner vagy ebbe akkor vágjunk bele, beszéljünk róla, hogy mit tapasztaltál, amikor kint voltunk nálad szerelni, mit tehettünk volna szerinted másképp, jobban.

Fáradozásodat előre is köszönöm!

Akkor a szokásosnál is személyesebbre sikerült rész után következzen- ígértemnek megfelelően- az összegzés a kitöltött kérdőíveket illetően.

Sajnos a kérdőív technikai kivitelezése nem a legjobban sikeredett, mégis úgy érzem rengeteg hasznos információt kaptunk tőled, tőletek, melyet ezúton is köszönök!

A következő „kép rajzolódott ki” válaszaitok alapján:

A kitöltők között kb. fele-fele arányban voltak, akik már
Kiemelt Partnereink közé tartoznak és akik még nem csatlakoztak programunkhoz.

Volt több olyan válaszoló is, aki szívesen csatlakozna a Programhoz, de sajnos Sopron 60 km-es körzetén kívül esik a lakhelye, így ezért nem tudjuk számára jelenleg biztosítani a csatlakozási lehetőséget.

Hogy "miért csatlakoztak hozzánk Ügyfeleink?" kérdésre legtöbben azt jelöltétek meg, hogy a biztonság miatt, de nem sokkal maradt le programunk egyik kiemelkedő szolgáltatása, az évi egyszeri gázkészülék karbantartás. Többen, a hosszú várakozási lista elkerülését is rendkívül fontosnak tartották, ez került a fontossági sorrend harmadik helyére.

Azok, akik eddig még nem csatlakoztak Kiemelt Partner Programunkhoz azzal indokolták a döntésüket, hogy ők inkább csak külön karbantartásra kérnek időpontot, ha szükséges.

Kiemelt partnereinktől megkérdeztük, hogy csomagajánlatunk melyik szolgáltatása nyerte el leginkább a tetszésüket? Itt első helyen végzett az az opció, hogy garantáltan 24 órán belül kimegyünk elhárítani a hibát, második helyen pedig az évi egyszeri karbantartás áll.

Érdekesség, hogy azok a kitöltők, akik még nem csatlakoztak Kiemelt Partnereink közé, is ezt a két szolgáltatást jelölték meg szolgáltatásunk legvonzóbb ajánlatának.

Még egyszer köszönjük az aktív részvételt, véleményeteket, tanácsaitaokat, igyekszünk beépíteni a mindennapi munkánkba, hogy tartani tudjuk azt a magas színtet, amivel kiérdemeltük azt, hogy a legügyfélbarátabb cégként jellemeznek bennünket!
 

Tudjátok miért? MERT MI JOBBAN IGYEKSZÜNK!
 

Üdvözlettel:
Gyurátz László
Tulajdonos-Ügyvezető
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.


Sopron, 2022. december 13.

Ha szeretnéd rendszeresen követni a friss hírekeinket, tapasztalatainkat hogy éppen aktuálisan mi foglalkoztat bennünket, akkor iratkozz fel hírlevelünkre!
Várunk szeretettel!

Az űrlap kitöltésével Ön feliratkozik Gyurátz László ( Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy dönt, bármikor leiratkozhat, vagy kérheti az adatai végleges törlését. Az adatkezelő Gyurátz László, magánszemély, aki közvetlen hangulatú, tegező formában ír e-maileket. Itt találja az Adatvédelmi Szabályzatunkat: https://gyuratz.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato

Egy igazán személyes beszélgetés...

Vissza az előző oldalra!
X

Kereső


Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar